Pages

Click Here For Cool HearBeat!

19 March 2014

"MH370" Please Return Safe and Sound..

.السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Salam sejahtera uolss..hari ni (19 Mac 2014) dah masuk hari ke-12 kehilangan pesawat MH370.. Kat mana dorang ni yea?? Macam2 rumors dah dengar..Misteri..Gosip.. semua ada.. Dengan tok moh tak tok moh semua pun nak cuba cari kat mana pesawat ni.. Ikut cara yang betul sudahlah..jangan akhlak pulak yang terpesong..sedih kan. Hmmm..

Siasatan pun still berjalan lagi..hope semuanya selamat & berjalan lancar..
Kat otak ni macam2 pikir..hidup ke dorang ni..mati ke..makan ke tidak.. Ya Allah.. Kuasa tuhan macam2 boleh jadi..

Eh, yang lagu 'Get it Started' Pitbull ft Shakira tu pun mcm menakutkan je..macam betul je..macam dirancang2 je..mintak jauh la..semoga tu kebetulan je kan..ada yang kata lagu tu adalah lagu pesawat yang hilang tu..huhu.

Antara lirik lagu tu adalah "Now it's off to Malaysia",  two passport (ditafsirkan sebagai dua passport palsu), three cities (ibu negara Malaysia, Vietnam dan China) , two countries (Malaysia dan Vietnam), 1 day (MH370 hilang pada 8 Mac 2014 dan menjadi berita utama dunia)

Antara lirik lain yang turut disebut adalah " No Ali. No Freezer, but for now off to Malaysia" 

"Ali" dalam lagu ni jugak dikaitkan dengan "Mr.Ali" yang dirujuk sebagai warga Iran oleh media British Mirror.co.uk yang dikatakan menaikki pesawat MH370 dengan menggunakan passport palsu.

Mr.Ali dilaporkan oleh akhbar tersebut sebagai orang yang membeli tike dari Pattaya, Thailand! 
(Sumber)

Nampak tak? nampak tak? haa..macam ada permainan kat situ..macam dirancang oleh pihak-pihak tertentu yang masih menjadi tanda tanya. Padahal klip video tu dah lama, dalam 2 tahun lepas (5 Julai 2012)
Seram kot...moga-moga tu semua kebetulan aje la..Haishh dah macam filem mat salleh pulak...


#PleaseComeBackMH370

p/s: Semoga pesawat, krew, penumpang MH370 kembali dengan selamat.Aminn..(InshaaAllah) #prayforMH370.






No comments:

Post a Comment